Sunday, July 13, 2008

Yeah2! Sambung Men Caklempong...

Lama giler xmen show caklempong. So, ngan bangga dirinya, aku mengoffer dan memaksa mereeka yg len kasi aku men utk show Ahad ni (13/7/2008), utk Opening EFEST. Best men caklempong ngan budak2 nih sumer. Yg xbestnyer, kena men percussion yg aku dah lama tinggal. Huhu! Lama lagi aku xmen tingkah. Nanti nak men tingkah balik ar... Har x3!!!



Di bawah ini ialah list2 lagu yg bakal dimain nanti.. Sure korg xnampak punya. Again, sebab camere phone aku 0.3MP jer.



Tgh practice, diketuai oleh Cikgu Anep (cikgu la sangat..) Hmm, bila la nak ada trainer ni. Kesian kat set2 baru. Ada tapi xsape2 reti main kecuali anem. sedey2....


Aku yg kacak dan bergaya. Tgh men gendang Sarunai. Dah lama tinggal, so mesti ada bunyi sumbang2, tersalah ketuk ker aper. Sori la kawan2 ek.. Huhu!


Skarng kitorg kongsi blek ngan Gamelan. Ok jer. Tapi kesian kat dorg gak ar sbnarmye sbb barang dorg banyak giler (sseperti di dalm gambar di bawah). Kitorg mcm menyibok jer.. Huhu... Sori2... Xper2, nanti kita kawan sama2 ek.


Nani yang jantz. Hahahaha! Bajet ayu la tu...


Set2 baru yg hidup segan mati xmau. Hmm jadi perhiasan rak jer la wat masa nih...


K ar. Malas nak citer byk2.

BTW, aku tgh hepi giler ni sbb repot EIT dah abes. Hmm dekat 100 pages gak ar aku wat (terlebih2 plak...)

K ar. Roger and Out!

No comments: