Tuesday, September 23, 2008

Demam

Hoho! Beware! Bulan September ni musim demam. Ramai dah member2 aku demam. Aku pon demam gak (ceh ceh! NAk citer gak... Hahaha!). Aku demam, tapi dua miggu lepas la. Sekarang, Alhamdulillah dah elok. Yg sedeynyer, time aku demam tu, aku ada satu midterm. Ingat nak ambik MC jer, tapi aku ni malas nak postpone2 midterm. Leceh la. Nanti mengganggu masa.. Hmmm, hopefully dapat markah yg terbaik utk midterm subject "Biofacility" lepas. Korg doa2kan la aku yer. Hahaha!


Tisu2 yg dipenuhi dengan virus. Actually ada byk lagi. Tapi dah buang dalam tong sampah. perit wo demam + flu time bulan2 puasa nih.. Allah nak uji, Xper, aku redha. Huhu!



Aku pegi clinic selepas dimarahi oleh Fixa (bukan nama sebenar.. Hahaha!). Time ni batuk2 yg sangat critical, sehingga mengganggu ketenteraman awam. Hahaha!

Last2, dapat ubat batuk, ubat kumur ngan antibiotic. Alhamdulillah dah elok. Ubat batuk dia xboleh blah. Minum jer satu sudu, terus pening2 ngantuk nak tido. Antibiotic kena abeskan walaupon anda dah sihat. Ingat tu!






No comments: