Sunday, February 1, 2009

Aku tarik balik statement ini~~

Mak ayah makcik x ajar ker time kecik2 dulu? Ke dorg pon main2 ketuk kepala mcm makcik gak, sbb tu makcik jd bengong macam nih?

Aku tarik balik statement di atas. Why?

Sbb aku xnak salahkan mak bapak makcik tuh. Belom tentu dorg yg bersalah tas aper yg makcik tu lakukan.

In fact, aku pon tak suka kalo org salahkan mak bapak atas kesalahan anak dia.

So, hentikan lah salahkan mak bapak org yer. Dorg tak bersalah. Nak marah, marah org yg ko xpuas ati tu terus. Xyah cakap mak bapak x ajar ker aper.

Arghh, serba salahnyer kat mak bapak makcik tuh~~

Kepada mak dan ayah kepada makcik-yg-telah-mengetuk-anaknya, mintak maap yer~

2 comments:

farihan azizan said...

ish..parents aku pon tak pnh luku kepala aku..tp pnh kn bantai ngn hanger n rotan bulu ayam ada la...sbb aku malas ngaji n ponteng puasa..hehe..kalu diorg tak pukul aku time kecik2 dulu..ntah pe jadi kt aku skg..tak smpai ke thap ni agknya(walopon jahat gak skg ni..hehe)..tp ketuk mengetuk tu tgk keadaan la..sbb kepala tu tmpt sensitif..ajar anak biar berpada..pukul anak pon jgn selalu..kalu dia buat salah sekali,jgn pkul trus..ajar n nasihat dulu..tp kalu nasihat tak dgr2 gak...baru pukul..sbb kalu slalu sgt pukul,takut anak tu dh lali kn pukul..hehe.

Ir A.Aziz said...

@ farihan azizan - Kena rotan? Aku pon slalu kena sebat ngan tali pinggang arwah ayah aku time kecik2 dulu. Hahaha! Tp skrg aku tau tu utk kebaikan aku.


"p ketuk mengetuk tu tgk keadaan la..sbb kepala tu tmpt sensitif..ajar anak biar berpada..pukul anak pon jgn selalu..kalu dia buat salah sekali,jgn pkul trus..ajar n nasihat dulu" - Btol x3!!