Saturday, June 20, 2009

Addicted to 'Farm Town'

Alamak, blog aku terabai. Gara2 main game Farm Town la nih. Thanks to Adelina ngan Madam Dilla sbb berjaya menghasut saya utk main game yg addicting nih.

Kat bawah nih kebun aku. Penat dowh berkebun. Skrg dah level 15. Dah boleh tanah besar. Hahaha! Tanam anggur byk2.



Ni pulak kebun Madam Dilla. Aku skrg tgh berusaha gigih nak beli tanah besar, then buat kebun macam madam. Hahaha!


Main la game nih. Boleh chat la, jumpa kawan, bagi2 hadiah. Hahaha!


K ar. Tu ajer. Baca similar post wrote by Fathi ngan Ars here and here.

6 comments:

HamiWeeRAé said...

hah! ko da trkena virus facebook! tidakkkk! ak tetap akan setia dgn blog ak walopon xde sape bace! haha!

hAKUi said...

hahahahha...level 15 siot.ops pembetulan.level 16.siap btau aku kt hp lg....hahahaha.bagus2.tanam bnyk2.weh,jadi neighbour wani je ke?

Dilla said...

Salam. Ajis, huhuhuhu...
glamor kebun saya dapat kuar kal blog Ajis ni. Terus berusaha ye. Nanti leh beli pond & rumah besar warna putih tu.

ps:kat GEMS x de internet ek? x pe, nanti saya tlg siram kebun bunga awak tu.

Ir A.Aziz said...

@ HAmiweerae - teraddited sikit jer. Blog nih xkan ditinggalkan. Hehehe!

@ hAKUi - Fathi, tau la ada tenet kat sana. HAhahaha!


@ Dilla - Mada, ada comp lab, tp tenet slow skt. Pastu selalu x bukak jer. Hahahaha!

Pert Alpah said...

wei ziz, oleh kerana xde tempat nak komen profil, aku nak komen gak katpost ni hehe, aku tertarik ko tulis ko 'pemalu 'org nyer hehe.. pemalu kah anda?

Ir A.Aziz said...

@ Pert Alpah - Percayalah, aku sorg yg pemalu. Betol... Hahahaha!