Saturday, October 3, 2009

Poll a.k.a. Undian

Kalo korg perasan, aku de letak poll kat right side kat blog aku nih. Refer pic below:


Silalah jawab yer. Kalo rajen, aku akn tukar poll nih seminggu sekali. Mcm mana nak tau aku dah update poll baru ke x? Korg akan tau bila warna poll nih berubah. Right now, kaler dia warna hijau nih.

Btw, atas poll tuh, kalo org perasan gak, ada iklan. Click la selalu yer~ Hahaha! Best woo iklan tuh. Contoh iklan adalah seperti di bawah:



~Siri mempromosi diri sendiri dan membantu kawan-kawan~

2 comments:

PrincessHangLiJo said...

poyo giler..! kalo klik kat ctu ko got paid kn? so blanje aku laa..huhu

ajezahmad said...

@ PrincessHangLiJO - Mcm nih la msyrkt melayu, xtak tolong menolong. :p

Ala Una, ko wat ar jugak nuffnang kat blog ko. Nanti aku click ar ko pny.

Aku x dpt byk mana pon lg. Dah dekat setahun aku letak bnda tuh, aku br dapat Rm 3.30. Tuh yg aku promot skrg nih. :p