Monday, September 6, 2010

Ya Ampun~ Rame nya Manusia



Ramai yang amat manusia membeli belah dekat bazaar di Jalan TAR. Hingga berlaga-laga punggung. Pesan saya, ibu-ibu, bapak-bapak, tidak perlu la membawa anak-anak kecil di kawasan yang sesak seperti ini. Kasihan mereka. Kelemasan.

P/s - Kalo korg pi sini and terjumpa 'bapok' pakai tudung atau baju kurung, percayalah, dorg tuh bukan bapok yang sebenarnya.. Mereka hanyalah salesman lelaki tulen yang dalam misi menarik perhatian pelanggan. Ada yang bertudung sahaja dan ada yang berbaju kurung lengkap. Agak kreatif, tetapi mengarut di situ. Kalo ustaz-ustaz lalu, sure kena tazkirah. :p

4 comments:

Wee®Aé said...

aku sedikit frust sbb xdapat menyertai gerombolan ramai di jalan tar tuh. tak dan nak pergi sbb kerja. so trpaksa shopping di supermarket2 sekitar rumah aku je. dah la xbanyak pilihan, mahal macam gajah pulak tu. huuuu~~

mosyuki borhan said...

ye ke dorg pakai cmtuh?? aku g arituh xde pn..klu ade nk gak try pegang die punye.........mne tau btul2 bapok,haha

Ir A.Aziz said...

@ wee - Bazar nih bukak sampai awal pagi kot. samapi kol 2-3pagi mcm tuh. rasanya la. sempat jer kalo nak pergi, janji ada kete. tp aku rs harga standard jer kot. xder la murah sgt. tp byk choice ar.

Ir A.Aziz said...

@ Syuk - ko nak pegang ape weh? Hahahaha! Mengong sungguh. Tp dorg bukan bapok. Confirm! Aku rs mlm tuh jer dorg pakai kot. Dh kena tazkirah ngan ustaz2 gamaknya.