Sunday, March 6, 2011

Mari Menjahit Jeans

Malas nak cerita, kau orang hadap saja karangan bergambar di bawah ni:


SEBELUM















TADA!!!!




Jahitan-jahitan tersebut tercabut juga disebabkan kain perca dari seluar jeans yang lagi satu itu terurai (betul ke perkataan nih?). Last-last, aku guna gam UHU jer untuk tampal pain perca tu. Cet!

:p



10 comments:

salman alfalakis said...

ok laaaa....not bad.....hahahahahha

Ir A.Aziz said...

@ salman/nasir - Hebat kan aku menjahit? Aku pon x sangka leh jadi sekemas tuh. Ecececece.. :p

NajLa ShuHuD said...

Weyh, itu seluar buat pelasah ke? Aku puji la ko jahit jelujur mmg kemas.. Tp jahitan tu sbnrnye tak cukup kuat..

Siap pakai gam UHU bagai.. Nanti tanggal balik.. Kene jahit mesin.. Kalau takde mesin, ko jahit jelujur ulang2 kasi kuat..

mungelily said...

sangat kreatif!
ada style la..:)

Dilla said...

Gila KAGUM!!!

Ir A.Aziz said...

@ najla - Pelasah? Jelujur? Serious aku x tau istilah2 menjahit nih. Aku main cucukjer jarum. Hahaha! Pas guna gam UHU tuh, setakat nih okay lagi ar. Dah masuk washing machine byk kali, tp still melekat. Heheh!

Ir A.Aziz said...

@ munglily - Tq~ :)

Ir A.Aziz said...

@ Mdm Dilla - Haha! KAgum, jgn x kagum. :)

NajLa ShuHuD said...

Ke Pelasah tu istilah jawa je eh? hahaha~ Pelasah tu mcm pakaian yg ko pakai hari2.. (especially kt umah je)..

Jahitan jelujur tu yg mcm ko jahit tu la..

TheRebelKid/PrmpnDkwtMrh said...

hahahahahhahahahhaaaaa!!!