Sunday, May 29, 2011

Mo and Mos

Siapakah mereka? Mereka ialah sepasang kawan yang menyertai The Amazing Race Australia. Aku pernah post-kan tentang mereka di Facebook minggu lepas.



Wah! Sangat kagum dengan mereka. Aku pernah terfikir (baca: berangan) untuk menyertai The Amazing Race sebelum ini dan antara persoalan yang timbul sebelum aku menghantarkan permohonan (macamlah betul..) termasuklah "Kalau aku dapat join, macam mana nak sembahyang tengah-tengah race nanti? Aiseh". Namun yang demikian, Mo dan Mos menbuktikan, solat bukanlah satu halangan! Buktinya, setelah dua leg di dua buah negara, mereka masih lagi ada di dalam race tersebut. 



“Who knows? Just taking five minutes to stop and pray might just help us focus. And that could be just what we need to win the race,” says Mos.


All the best kepada Mo dan Mos. You guys have all the supports from Malaysia! Ingin tahu lebih lanjut tentang mereka? Klik sini saja.


Ada satu lagi team yang aku support, Team Anne-Marie dan Tracy. Kedua-dua mereka sangat positif okay! Tak kisah la, walaupun mereke ketinggalan, mereka tetap berfikiran positif. Dan gelak tawa mereka sangat addictive (ya, mereka memang suka gelak.)!








3 comments:

ajezahmad said...

@ hei hei hei, hampeh ko. :p

Adlan said...

oh aku kat Oz ni pun tak tengok TARA ni.. hee

Dilla said...

aziz, zaman saya kemaruk dgn TAR dulu pun terfikir, kalau aku join camana aku nak solat. hahaha... Anyway, ingat tak TV3 ada buat program yg lebih kurang mcm TAR ni, hah! yg join tu rata2ya Muslimkan, tapi depa tak solat pun. tak tau la kalau depa solat tapi TV3 tak tunjuk.