Wednesday, November 28, 2007

CGPA kU jaTuH lagi??!

adoi la... sedeynyer aku.... cgpa aku jatuh lagi... subjek yg aku bajet skor sume cam hampeh jer... bukan x bersyukur, tapi aku dah kira lpas exam tu (satu tindahkan yg bengong, kira marks for final)....

ada la dua tiga subjects yg aju bajet dpat A- (paling koman la...), tapi dapat B+. walaupun beza antara A- ngan B+ tu x banyak, tapi aku tetap kecewa...

subjeck math xyah kira la... memg aku target lulus jer.. arit tue, si Fiza (bukan nama sebenar.. Har x3!!) dah kira kan gpa aku... bleh jer kalau aku skor dean's list walaupun math aku dapat C, tapi ngan syarat aku skor yg len la...

tapi, alhamdulillah math aku dapat C+ (walaupun xtinggi, tapi more than my expectation la... ok per?), subject len plak macam hampeh (xder la hampeh sgt, tapi AKU NAK SKOR....)

subject Environmental Engineering for example, punya la aku target A-, skali dapat B jer. B, bukan B+ tau. sumer org yg aku tny, result dia utk subject ni hampeh dorg kata... hmmm.. salah kira ker? xtau la..

k ar, jumpa len kali... itd pn nak tutup dah... k tata!.

No comments: