Monday, December 3, 2007

IrAziz Berwajah Baru

ASsAlAmuAlaikum!!!! HAlu!! AAziz In da hOuse!!!

hahA!!! akhirnya, dapat gak aku mengubah imej blog aku yg sekian lama dipinggirkan ni... sebenarnya, blog aku ni dah registered lama dah (Cuba tgk profile kalo xpercaya), tapi, aku jer xaktif.. tapi thanks to certain people yg secara xlangsung bagi aku inspiration utk aktifkan blog ni balik. tq kepada sesiapa yg berkenaan!

skarg ni, aku nak organized kan blog aku so blog ni akan lebih mesra pelanggan.. xder viewer pn lagi sebenarnya (up to 3rd Dec 2007), since blog ni xdihebahkan kat org ramai. nanti2 la. bila aku berani sket. hahahaha!

utk lebih mudah mengakses segala yg ada dalam blog aku ni, korg simply go to the right panel and search for "LINKS". kat cni korg bleh view blog aku, according to specific category by clicking to any links yg ada ".... @ IrAziz". contoh, nak view luahan geram aku, simply click "Lepaskan Geram @ IrAziz".

okeh, more to come..

Have Fun!

No comments: