Wednesday, February 20, 2008

Sampah?!

Ni gambar sampah2 yg aku janjikan. hampeh pny manusia yg x civilized langsung, pg buang sampah merata-rata. buruk pemandangan. sakit mata aku nengok.








Adakah disebabkan oleh kekurangan tong sampah?









Aku penah tgk sorg minah ni, bertudung, nampak ayu, tapi bengong sebab buang sampah kat dalam longkang ni. padahal, x sampai 3 meter dr situ ada tong sampah. Hampeh tol!




Moral of the story, jgn buang sampah merata2.

p/s - Budak yg duduk atas bilik aku lagi taik nak mampus, pg buang sampah ke bawah. habis bersepah dpn tingkap aku tu. Dah la cuci tgn pn kat ctu. Bodo tol. gi la toilet. Sori ar ter"emo" sket. kuang x3!

3 comments:

Anonymous said...

XOXO GOSSIP ANGEL said:

sampah.....wateva...
cliche la tajuk ni...
huhuhh....

MASJURNAL said...

Aku setuju..diorang ni memang takdak sivik! budak bilik atas aku pun sama..suka buang sampah keluar tingkap..abes sepah atas rumput luar bilik aku..pastu ader satu tebiat pelik, depa ni suka sangat jirus air ke bawah.. basah depan bilik aku..tiap-tiap hari "kecebur"! (tu sound effect bunyik air k.)tak guna betol la.. kot ye pun dia bukan orang Malaysia, tp hormat la sket negara kita kan? aku memang bengang tahap incredible hulk la....

najmi said...

sbb byk sampah.
1.msia x ckop org bersihkan sampah.
2.msian xde sivik.