Saturday, March 28, 2009

Biotech Graduation Dinner 2009

Dah basi citer nih. Sumer org dah habis update dah pon. Aku jer sibuk2 baru nak update. Malas gak nak menaip sebenarnyer. Aper2 pon, enjoy la selected pic yg aku curi dari Wee nih.

Kepada saper2 yg xder dalam gambar tuh, sori la. Aku xder sumer collection gambar time tu la.

Ni gambar budak2 laki yg de time tuh. Beraper kerat jer.






Kat bawah nih ber gambar time mula2 sampai. Tapi xsumer ada. Saper de gambar yg ada sumer yer? Nanti nak yer.







Ni plak gambar team yg datang awal. Kitorg ingat kitorg paling lambat. Rupa2nyer, paling awal. Time ni kat masjid kat Bangsar. Nama aper ntah. tanya Epul, dia tau. Aku, Zahid, Epul ngan Nasir naik satu keter. Pastu terjumpa Shahir yg kebetulan nak sbyg kat situ gak. Hoho~





Ni gambar aku yg poyo. Lama x ambik gambar x pakai spek. Mcm nih rupanyer aku. Pastu pinjam topi 'Jason Mraz' Fixa jap. buruknyer rupa aku. Hahaha!





Gambar bnda2 yg bersepah atas meja. Dah la meja tuh byk barang, x cukup ngan tuh, kitorg pegi ambik air dalam gelas byk2 siap, kasi semak lagi meja tuh, sbb malas nak ulang alik ambik air. Jauh. Tgk la, kat bawah nih jer gelas aku. Hahahaha!




Kat bawah nih plak, gambar2 aku yg xberapa nak jaga muamalat ngan budak2 pompuan. Perhatian, TIADA adegan sentuh2an yer. Nampak jer mcm aku dok dekat2 ngan dorg, tapi actually aku berdiri belakang dorg. Harap maklum yer.




Wah2! Prom King and Queen, kata mereka la.. Nagrut jer. Xpasal2 aku kena berhadapan ngan Dr. I malam tuh. Aku dah sehabis elak dah daripada jumpa dia, sekali spoil la. Menang award tuh, terpaksa bersalam ngan dia. Nasib bek dia x perli pasal fyp kat depan tuh. Malu2!




Gambar Adelina Chef Ismail. Xheran pon kat Chef Ismail pon. Hahahahaha!




Trivia:-
  • Ari tuh kitorg bertolak lambat sket dari UIA berbanding dgn team2 petang yg lain, tapi kitorg adalah first team to arrive kat Rebung. Hebat!~
  • Masakan yg aku paling suka time tuh ialah Gulai Lemak Cili Api. Sedap. Kalo daging tuh dia potong nipis lagi, mesti lg sedap.
  • Harga dinner RM43. Tolak2 souvernir sumer, kira RM30 la. Tapi menurut kiraan aku sendiri, aku x makan cukup2 untuk Rm30. X larat. so, aper yg aku wat, aku tapau makanan sket, pastu curik tisu byk2 so Rm30 aku berbaloi. Hahahaha!
  • Disebabkan kesibukan aku menangkap gambar, henpon baru aku nyaris2 tertinggal kat Rebung. Cuak or. Alhamdulillah time tuh ada committee lagi kat situ. Lega aku.
  • Malam tuh, balik bilik, mengantuk giler. Padahal dah minum nescafe dah, Ntah aper la Chef Ismail letak dalam makanan dia, kasi mengantuk + penat bagai. Hahaha! Mana de.
K ar. Malas dah aku.

6 comments:

PrincessHangLiJo said...

huu..dh update! haha~..aku dh ade sume gmbr, dari komiti pun dh amik..dr red carpet smpi jambatan roboh sume ade...tgu nak post kat blog je..tp mls lg..

ajezahmad said...

@ PrincessLiJo - Nanti bawak gambar tuh pg kelas yer. Nak tgk gak~

a'dill_ahmad said...

nk jugak pics semua tue...PrincessLijo...;)

Anonymous said...

ohooo.. rupenye ko la pencurik itu! patut lar gambar2 kt blog ak sume hilang! haha~
hadoi.. malu lar plak tgk gambar berdua 2.. uhuhuuuu.. siyesly, ak xtau ape ak buat mlm 2.. papepon, thanx sbb sporting gler!

Anonymous said...

aziz..dah jadi king lupa henset eh? hehehe

kju

raudah sakinah said...

ye ke aziz kamu xtau name masjid yg korang singgah solat tue???heheheh klau kat bangsar n near kaw restoran rebung tue masjid abu bakar as-siddiq name nye..nie la masjid yg m'jd kawasan lepak ainna n kengkwn mase sek rendah dulu...huhuhu..tetibe teringat kenangan lama nie..(^^)