Wednesday, April 15, 2009

Ayam betol la..

Ntah ler, sejak 2-3 hari nih aku rasa mcm ayam btol la. Hidup x tenang jer. FYP malas giler nak wat. Hmm, aper salah ayam kat aku pon aku x tau.

Hmm, kat cni sebenarnyer aku nak citer pasal aku, Ade ngan Una gi ambik darah ayam kat Pasar Borong Selayang Ahad lepas. Ade nak darah tuh untuk fyp dia... Hmm, aku dok tolong org nih, aku pny FYP sendiri tunggang langgang. Skrg dok pikir mcm mana nak wat 'Transition State' tuh. Tak paham + Malas tol la. Hmm, lantak ar. Aper2 pon, enjoy the pics.


Kat bawah nih, Ade tgh nak collect dia pny darah ayam, guna botol yg de EDTA. EDTA tuh perlu utk elak clummping.






Nih pulak gambar bulu ayam yg sgt byk dan berbau. Ntah aper motif aku tangkap gambar nih pon aku tak tau.




Ambik darah tuh kejap jer. Dalam 5 minit. Pastu blah. Hoho



Pastu kitorg gi breakfast kat gerai kat luar Sek Teknik tuh. Makan roti canai kat gerai no 2 kot kalo x silap. Agak sedap gak ar.

Okeh, sekian sajer post saya yg ntah aper2 untuk kali nih. Saya nak sambung wat proj plak yer. Ta!

No comments: