Sunday, April 5, 2009

Habuk pun ada!

Sentiasa la bersihkan kipas anda kerana jika tidak, anda akan terkejut dengan jumlah habuk yg telah dikumpul oleh kipas tersebut!





BTW, habuk2 nih jugak menyebabkan anda x berapa nak rasa angin dari bilah kipas anda. Time panas2 nih, kalo angin kipas pon x rasa, bertambah panas jadinyer. Oleh itu, rajen2 la bersihkan kipas anda yer. Berapa kali aku ulang da~ Hahaha!

Pesanan khidmat hostel dari IrAziz.blogspot.com. =p

21 comments:

PrincessLiJo said...

"Posted by Ir A.Aziz at 4:41 AM "

Hohoi..wat fyp ke cuci kipas pepagi buta ni? hahaha

Dibut said...

Aziz, mmgle byk habuk kat kipas tu..Tu yg kekadang tu kipas gerak perlahan je..Oit, alasle katil tu dgn surat khabar lame dulu b4 bersihkan kipas..Kan da kotor alas katil tu..Hehe..

teyha! said...

aziz apesal bersihkan kipas tak cover cadar dgn paper. ishk3.

Ir A.Aziz said...

@ PrincessLiJo - Hahaha! tgh mark kertas statics sambil2 buang masa.

Ir A.Aziz said...

@ Dibut - Malas nak alas la weh. AKu kan lelaki yg tipikal. Malas. Hahaha!

Ir A.Aziz said...

@ teyHa! - Seperti di atas. Haha!

syfulicious said...

yer..memang kena cuci selalu..dulu aku selalu ada org buatkan tapi dia dah bz ngn final project..anyway, bilik fiza pun amat slow kipasnyer..dah macam dalam neraka wannabe kalau lepak bilik dier..cuci cuci..jgn x cuci..

PrincessLiJo said...

weyh epul, sape yg rajin tolong cuci kipas ko tu? aziz ke?

Ir A.Aziz said...

@ syfulicious - "dulu aku selalu ada org buatkan" - Ko ingat ko RATU? Buat sendiri sudah. Ke x sampai? Oppss~ Hahaha! Jgn marah. Nanti kena jual.

Ir A.Aziz said...

@ PrincessLiJo - Xder maknanyer aku nak wat kat dia. Seperti yg aku ckp td, dia ingat dia RATU? Hahahaha!

nirzanputra said...

u r absolutely rite... ko mmg rajin

Dibut said...

Aziz,jgn malas2!Kalu ko tak alas, lg byk keje yg ko kene wat..Bersihkan katil, sapu sampah...Haha..Kalu alas, kan senang..Terus je buang suratkhabar lame tu..Btol tak?Hehe..

Nasir ab Rahaman said...

apa daaaa.... alas lah dulu.xpasal2kena basuh alas tilam tu.mentang2 mesin basuh depan bilik.huhuh

p.s: rindu kat bilik anta yang ada corak bulat2 tu.masa kat hisabah abu dawud dulu.hehehe

Najla said...

Ish2.. Mula2 aku musykil.. Aku ingat habuk tu jatuh sgn sendiriknye sbb dah berat sgt.. haha~ Kire ko ni mmg rajinla..

fifa said...

isk2..betul ckp dibut tu..nape yg ko x alas dulu..skali ngan bedsheet tu plak kotor..mmg la kene bersihkn kipas tu, kalu tak abuk2 tu la yg membuatkan tak rase angin..

adelinaibrahim said...

hoi2..ko asal la tak lapik dulu baru buang debu tu..takppon ko lap gune kain basah..takde la habuk tu terbang2 ke tpt laen...hadoi..

PrincessLiJo said...

ramai giler penasihat ko..hehe

Ir A.Aziz said...

@ Korg sumer - Hahaha! Giler banyak org nasihat aku suruh lapik. Kagum2 ngan keprihatinan korg sumer.

Antara nasihat2 korg, aku rasa idea Adelina yg paling practical. Btol gak kan, guna kain lembab, so habuk tuh melekat kat kain. Hebat! Hahahaha!

Aper2 pon, thanks kat sumer org sbb concern ngan kewujudan habuk kat bilik aku. Hahahaha!

P/s - Gambar habuk tuh actually gambar 2 bulan yg lepas. Hahahaha! Baru nak upload.

I LOVE YOU said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,聊天室,情色,a片,AV女優

王菲Fay said...

cool!i love it!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色

鐵板豆腐Fay said...

That's actually really cool!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,做愛,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟