Saturday, September 19, 2009

Pandu Ngan Cermat, Ingatlah Org Yg Tersayang

Semalam aku gi amek kakak ar, dari Changloon Kedah. Mak aku suruh teman dia balik ke KL. Malam sebelum tuh aku gi Kedah naik bas dua tingkat. Best siot. Haha!

Aper yg aku nak citer kat sini ialah pasal otw balik ke KL semalam, ada accident berlaku kat area Gurun. Baca kat sini kalo nak tau lebih lanjut. 4 org maut terbakar. Innalillah..

Kepada saper2 yg drive time cuti2 raya nih, bawak ar kete elok2. Pastikan ada jarak antara anda dan keter depan tuh, so bila aper2 terjadi, sempat brek, insyaAllah. Personally, time accelerating, aku akan pastikan jarak antara aku ngan keta depan mesti sejauh dua bijik keta. Aku pon kengkadang x perasan org depan brek (^.^'').

P/s -

Jam smlm sgt teruk. 1 jam aku tersekat kat situ. Last2, terpaksa U-Turn sebab jalan kat depan tuh mmg x leh lalu. Kena guna jaln persekutuan sampai ke Sg. Petani.


No comments: