Wednesday, March 2, 2011

Ehsan Si Intan Payung



Selamat Pagi Cikgu! Itu lah suara Ehsan yang biasa kita dengar apabila menonton Upin dan Ipin.

Ahad lepas, aku sebenarnya pergi jumpa dengan Adelina dengan suami dia, untuk bincang pasal skim insurans Prudential. Suami dia, Munir, bawa la dua orang adik dia sekali. Salah seorang tu, yang dalam video di atas ni la. Aku lupa nama apa, tapi, untuk pengetahuan korang, dia la di sebalik suara Ehsan Si Intan Payung tuh. Selepas dipujuk-pujuk, akhirnya berjaya jugak aku dapatkan video dia yang kat atas nih.





P/s - Aku paling suka Mael sebab dia suka sentapkan orang. :p


3 comments:

Dilla said...

adelina? adel? Adel dah kahwin ye? Sori komen takde kena mengena dgn N3. hehe...
Kat mana leh donlot filem upin ipin tu? Orang dok sibuk ata best sangat, teringin gak nak nonton.

Ir A.Aziz said...

@ Mdm Dilla - Aah, dia da kawen akhir Feb lepas. Upin Ipin, youtube byk madam. :)

Una said...

wahhhh... sungguh comel budak ini... adik ipar ade ye.... comey2!